داراب

  • ۰
  • ۰

👧🏻عاقایی؟!☺️


👱🏻جوووونه دلم جوجوی من😚


👧🏻شنتا دوشم دالی😥😢


👱🏻اوووم خب اندازه ی همه ی دنیاها😌😊


👧🏻شقد کم😔میخوای اونم نداجته باچ😒


👱🏻آخه توله ازدنیا بیشتر ک نداریم😂😅


👧🏻اوهوم ولی من دوشتت ندالم😁☺️


👱🏻ای توله مگه اینکه نگیرمت😠😡


👧🏻میخواے چیتال بتــونے عاقایـے😢😟


👱🏻ازپاستیل لواشک محروم میشے🙃


👧🏻خودم میلم میخلم😇😝


👱🏻غلط کردی چه باورشم شد😕😒


👧🏻اصنشم قهلم گمشوو😌😒


👱🏻خب دوسم نداری😔😞


👧🏻عاخہعاشقــتــم عاقایے😍💋❤️😘


👱🏻ای قربونت برم من حالا بدو حاضر شو 

بریم شهربازی ک پوسیدم تو خونہ😉👫


👧🏻الانی حاژل میشـم عاقایے جونیـــم😋💏



  • ۹۵/۰۹/۱۴
  • سئو پک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی